1 Advent

Herregud! Tänk att det gått ett helt år sedan det var 1 Advent förra året!

Tiden går så sjukt fort att jag inte hinner med!

Igår var en rätt skön och lugn dag. Jag pluggade samhällskunskap och körde bil. Lisa och Saga kom förbi på eftermiddagen och berättade allt om fredagkvällen... Fett synd att jag inte var med! Därefter sa jag hejdå till min favoritamerikan som jag inte kommer se förrän fram emot juni eller så... Jag kommer sakna dig Saga!!! Me det känns inte som om du faktiskt sitter på ett flygplan någonstans i luften på väg till andra sidan Atlanten..!

På kvällen kom farmor förbi och vi åt en ASGOD middag med la familia som Olof hade beställt. Därefter kollade jag och syskonen på Så mycket bättre. Det var nämligen E-types tur och eftersom jag har träffat honom och festat med honom så var jag ju tvungen att kolla!! Och slutsatsen efter kvällens program är...

JAG. ÄR. KÄR.

E-Type kan ju vara den mest underbara personen på denna jord! Om jag hade varit ca 25 år äldre och singel hade jag LÄTT satsat!!!!!! Så passa er alla där ute, för E-type är MIN!!! PAXAD!!


Nu väntar en hel dag med samhällskunskap och löpning när det slutat regna.

Peace OuT.



Just det, fick adventspresent idag!! :))

Kommentarer
Postat av: saga

saknar dig alldeles for mycket :(

2011-11-29 @ 02:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0