Missed me?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!! shiiet det var längesen!! Senaste inlägget skrev jag för snart två månader sedan och trots det verkar det som om mina tre läsare inte har gett upp hoppet!! Statistiken var på topp nu när jag loggade in för första gången sen 4/4, men inte mitt bloggande...

Anledningen heter SKOLANFUCKARUPPMITTLIVTOTALT. Jaa, asså, att gå natur, i tvåan, träna ett antal gånger i veckan, tävla en del och dessutom fösöka ha ett socialt liv är totalt omöjligt!! Jag märker verkligen hur illa jag behandlar min familj, mina vänner och alla andra ju längre tiden går. Jag vill bara säga att jag är så ledsen!

Att leva i en värld där man bara har tid att leva två dagar i taget, den dagen det är idag och morgondagen, är frustrerande. Jag kan aldrig planera in något för jag vet inte hur mina dagar ser ut om en vecka eller två. Mina föräldrar har hjälpt mig otroligt mycket med mina planeringar, skjutsningar och stöd. Jag vet att jag säger det alldeles för sällan men jag älskar er så extremt mycket att ni inte förstår.

Kan ju dra igenom lite av det jag har gjort sedan sist:
- Varit på träningsläger i Italien!!! OM jag kunde skulle jag åka tillbaka dit NU.
- Världens bästa syster har fyllt år! 16 bast. Gal1.
- Firat min underbara äldstaste bästaste AMALIA som fyllt ARTON ÅR!!
- Varit på artonårsfest hos Amalia, spårat kul, men vem hade trott något annat, jag menar - det är Amalia Koch vi pratar om!!
- Varit på mattekurs en hel helg...
- Sprungit stafett DM!!! KULKULKULKULKULKUL!!!
- JOBBAT MIN FÖRSTA HELG PÅ MACK OHLSON!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!
- Haft alla kursprov + nationella prov.............................

Ja, och därimellan kan ni fylla i själva. Det finns tre alternativ: PLUGGAT, tränat eller gråtit av panik för att jag inte får ihop mitt liv. End of story. Peace out.


Kommentarer
Postat av: Ninni (aka Elin, duvet den där coola)

Soet!!

2011-05-24 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0