Hejjaggårnaturochärennörd

Idag har jag P to the LUGGAT. Jag vaknade kvart i 10 och åt frukost, kollade på miami ink (typ världens bästa program). Efter det tvättade jag håret och SEDAN BÖRJADE PLUGGANDET!

Jag satte igång med kemilabben och skrev på den i en timme. Därefter åt jag lunch (tog en macka) och åkte in till KTH (sprang till tunnelbanan för att jag inbillade mig att jag fortare skulle komma in till stan då). På KTH väntade Annika. Annika är min familjekompis och jag har kännt henne i hela mitt liv. När jag var liten var jag BFF med hennes lillasyster Linnea. Eller jag, Linnea och Amalia var BFFs.

17.55 lämnade jag KTH igen. Jag är nu officiellt klar med min 10 meter långa lista på fysiktal inför provet på onsdag.

Jag är så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0