Det finns nackdelar med att bo nära en mataffär

....typ som att spontanköpa godis och äta tills man mår illa och precis efter man tänkt att det här var en dum idé ropar pappa att middagen är klar = mer mat = jag. har. magknip. och. mår. illa.

Det var hur som helst alldeles för länge sen jag bloggade!! (shame on me!)

Sedan jag bloggade sist har jag hunnit ha världens underbaraste lov i ÅRE med la familia och Julia och Amalia. Om det var awesome? - det var mer än så!! Såklart hade veckan kunnat bli bättre om det inte varit så att Julia ramlade första dagen och sedan, med utdraget korsband, tvingades vila resten av veckan..... stackarn! Men vi andra hade kul!!! Att åka skidor från liften öppnade tills den stängde, varje dag, är inte helt fel. Att stå bredvid Oskar Linnros i liftkön. Att träffa massa sköna människor i och utanför backen. Att spela "med andra ord". Att skratta och leva livet. Ska försöka lägga upp lite bilder om jag lyckas få dom från telefonen till datorn, Hejteknikfreakettalar... Tills dess kan jag låna lite bilder av Julia:


Jag och Amalia i liften.


Amalia var snyggast i backen såklart.


Jag.


Jag x 2.

Julia och Jag.


Broken in my <3

Nu måste jag fortsätta plugga! Ska försöka hinna med att träna också! SKOLAN TAR ÖVER MITT LIV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0