SKYVIEW

Igår var jag på skyview med farmor och syskonen!! Det var skiiithäftigt!

Min farmor är en underbar person. Jag skulle kunna prata med henne om precis allting och hon kan prata med mig om allting. Hon är absolut en av mina bästa vänner och betyder oerhört mycket för mig. Ibland känns det som om det är så svårt att visa hur mycket man älskar en person, att det gör ont i hela kroppen, men jag hoppas att den här 87 åriga livsälskande kanotpaddlaren verkligen förstår hur stor del hon har i mitt liv! Jag har träffat farmor en gång i veckan i nästan hela mitt liv. Vi står varandra väldigt nära och har alltid kul ihop och jag älskar henne av hela mitt hjärta



Farmor du är bäst
! <3


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad härligt!

2011-06-16 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0