Okej, jag erkänner, jag är extremt dålig på att uppdatera!!

This is not okej! Jag måste bli bättre!

Mitt nyår spenderades hos Sushi som FYLLER ARTON IDAG!!! GRATTIIS!!!!! Vi åt en jättegod middag och efter det blev det feKKe! ;) ZpårAt :P Efter det gick jag till Fanny där jag träffade massa sköna människor! Kom hem halv fyra och sovsovsvo.

När jag vaknat gick jag och min absolut bästa lillasyster en promenad och det var extremt skönt!! Idag var det nämligen bara -3 grader, men däremot cirkus en halv meter lössnö att pulsa igenom! Vi gjorde världens godaste lunch när vi kom hem, mozzzarella och tomat-våffelgärnsvåfflade mackor!!!

Jag och mina tre bästa vänner just nu:
- min iphone
- världens skönaste mössa
- min underbara luddiga tröja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0