Hur man förlorar 7 kronor på mindre än en minut:

*det ringer på dörren*

Två grannpojkar: Hej, vill du köpa lotter?
Jag: Eeeh, jahaa, vad kan man vinna då?
Grannpojke 1: Av mig kan du vinna 20 kronor och av han 5.
Jag: Vad kostar en lott?
Grannpojke 1: 1 krona styck.
Jag: Jaha, men då måste jag ju köpa en av er var!!

Jag: *hämtar pengar, betalar och får två lotter*

Jag: Ska jag öppna dom nu?
Grannpojke 2: JAA!!

Jag: *öppnar första lotten och försöker tyda 7-åriga killars handstil*

Jag: "biiitala 1 krona", vaaaa? Ska jag betala en krona?!
Grannpojke 2: *skrattar och räcker fram hinken*

Jag: *betalar och öppnar andra lotten*

Jag: Åh en stjärna!
Grannpojke 1: Vänd på lappen!
Jag: "biitala 3 kronor" WHAAAT?!
Grannpojke 1 och 2: *skrattar och räcker fram sin hink*
Grannpojke 1 till grannpojke 2: Jag har ritat en stjärna på den för att man ska vilja ta den!

Jag: *suckar och börjar stänga dörren*

Grannpojke 2 till mig: Kan vi få tillbaka lapparna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2011-02-06 @ 18:04:24
Postat av: Hanna

hahahha, fett sköna snubbar ! xD

2011-02-11 @ 16:37:36
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0