Ett inlägg

Hejj! Har varit hemma idag också, pga förkylning... halsen känns iaf bättre, vilket gör att jag kan äta annat än te, koppsoppa och glass!!

När jag var liten var jag sjuk hela tiden! Jag hade halsfluss minst en gång i månaden, så när jag var fem opererade jag bort mina halsmandlar, och sedan dess har jag sällan varit sjuk. Om jag blir sjuk, lyckas jag alltid pricka loven eller så är jag inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från skolan. För en sån som jag har dessa två dagar därför varit en pina! Igår var jag så trött och mådde så dåligt att jag bara kände mig dålig, men idag har jag verkligen börjat märka hur jobbigt jag mår av att bara sitta stilla!! jag har inte tränat på snart tre dagar och att jag "lider av" restless legs syndrome (det är sant, det finns något som heter det, och jag, precis som min mamma och morfar, har det) gör inte direkt det hela bättre...!! Jag blir galen! Huvudet känns som om det är fullt av bomull, näsan rinner, ögonen tåras, jag har lock för öronen, men BENEN VILL SPRINGA!!! GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!! För någon som inte har restless legs syndrome, är det jättesvårt att förklara hur det är men det GÅR inte att sitta stilla!! Benen får liksom spatt! det är lite som ett myggbett som kliar så man håller på att bli galen, men som man inte kan klia på. Skillnaden är att kliandet hela tiden blir värre och värre, man kan liksom inte vänta bort det...

Nu vart det här ett ganska långt och tråkigt inlägg, vilket det inte var meningen att bli, så jag får göra ett till, till en tjej som också är hemma och är sjuk! :) HEJ LISA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0