Hola, soy de España!

Tjenare alla fans! det var längesen vi sågs/hördes/snackade!

Jag är ledsen men mitt liv har varit kind of busy!! Suck! Att gå natur och träna 6 gånger i veckan, tar lite tid..
Sedan vi hördes sist har mycket hänt!

onsdagen hade jag ju fysikprov som gick sådär..
torsdagen var det engelska speech om organdonation. Jag tyckte det gick ganska bra, så det var kul!
fredagen PLUGGADE jag, nejmen, jag kommer faktiskt inte ihåg, men antagligen pluggade jag...mitt liv är sorgligt!
lördagen var det friidrott och plugg - tagg!
söndagen öööö plugg.
måndagen plugg.. Jag skulle haft teateruppspel men det blev flyttat en vecka!
tisdagen såg vi en rolig föreläsning! För att göra en lång historia kort, så höll två personer i föreläsningen. De pratade om hur deras liv var och det hela slutade med en debatt om vapenindustrin. På slutet fick vi reda på att allt var iscensatt (alltså en "teater") vilket jag tyckte var megabra och en superrolig idé, men alla gillade det INTE... Jag var hos tandläkaren också! Första gången på väldigt länge! Allt gick bra, förutom att jag kom liite sent... På kvällen var det friidrott och sen PLUGG inför matteprovet dagen därpå!
onsdagen hade jag MATTEPROV!! Oh shiiet, det gick inte så bra! Friidrott på kvällen som gick PISS!
torsdagen var det utvecklingssamtal som stod först på schemat. Det gick toppelitopp, jag slutade tidigare och jag, Lisa, Athina och Christian lovade varandra att vi ska ses om exakt 5 år! hahaha Just det, jag skulle tränat, men jag somnade när jag kom hem och sov över träningen...oooppsii! pluggade sen...
fredagen var det maaaaaatch! Oh maj gad, jag var nervös! Men jag spelade ganska bra kändes det som... Jag och Amalia spelade topp tillsammans (what?!?! jag är back och Amalia mitt!!!) och vi flummade loss!! När det var 20 minuter kvar av matchen sprang jag av plan och kastade av mig matchtröja, shorts och fotbollsskor och hoppade in i bilen för att åka till centralstationen! DÄR VÄNTADE KAAARIINS SPANJOOOR!!! GAAAAH!!!! Vi hämtade Cesar som han heter och gav oss hemåt! Han var supertrevlig och enda problemet som uppstod var när jag skulle förklara vad en tacos var för något....
lördagen var det friidrott och plugg.. Senare på kvällen kom Lisa hit och vi gjorde oss tillsammans i ordning för SUPERSKIVAN (min första studentskiva) med temat "kom som en låttitel"! Jag var Baby - Justin Bieber och Lisa var Young Dad - Hoffmaestro. Det var kuuul och jag och Lisa spårade på vägen dit!
söndagen pluggade jag hela dagen...

Det var min en och en halv vecka sedan vi hördes/sågs/snackade sist!

Ciaoooo!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

hahahahaahahahah, Tacos??

2011-04-05 @ 16:21:41
URL: http://danceelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0