Onsdag, Wednesday, Miercoles, Onsdaiii

Imorgon är det torsdag och sedan är det FREEEEDAG!! TAGGAAA!!

I helgen ska jag ut i skärgården och höststäda på vårat landställe. Eller, det är egentligen inte vårat, men det börjar nästan kännas som det. Min familj har hyrt ett hus av våra familjekompisar tre år i rad. Huset ligger på en ö som heter Arbodaö. Vi hade varit där en del innan vi hyrde det, eftersom vi egentligen är sailors in i själen (vissa av oss i alla fall), men eftersom vi var sugna att göra något annat för tre år sen och eftersom min mamma har en hel del problem med ryggen, valde vi att ta chansen.

Huset är väldigt gammalt och slitet. Det finns en massa gamla, rostiga, trasiga, ruttna, slitna, ihoptejpade eller ihopsurrade grejer och när jag var liten var jag helt säker på att det spökade där. För att njuta av att vara där tror jag att man måste titta under ytan! Det är en av världens vackraste platser tycker jag och jag har verkligen lärt mig att älska stället!

















Varför hittar jag inte de bilder som jag tänkte lägga upp??!! Hittade ingen bild på huset...


Kommentarer
Postat av: saga

ARBODDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-10-22 @ 04:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0