Att arbeta

Cha cha bloggen!

Igår jobbade jag och min gulliga, men ascoola, kompis/själsfrände/syrra/bästis/gud Amalia på en fest. Vi tog undan disk och plockade fram mat, serverade och fixade. Vi hade kul och allt gick megabra! Det mest nevösa var när vi skulle öppna champanjeflaskorna, men proffs som vi är gick även det bra. Lokalen där festen var i, var ett växthus. Jättekonstigt tyckte jag i början, men det var hur vackert och häftigt som helst! Tänk er hur mycker blommor och ljus som helst, rostiga rör och gamla träbänkar. Det var så fruktansnvät vackert!

Han som ägde stället var dock lite spårad, men väldigt snäll. Är det förresten någon som har en aning om varför man inte får hälla bubbelvatten till blommorna? Det hade och har inte jag i alla fall.

Kort sagt en rolig kväll med världens bästa som slutade med att vi stod och pratade mitt på gataan i en och en halv timme.

Du gör mig glad,



varenda dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0