M to the A to the L to the L to the O to the R to the C to the A

För ett dygn sedan satt jag i solen på en strand. Hade just badat och ätit en glass, solen sken som aldrig förr och det var 20 grader ute. Vad hände?

Japp, ni har gissat rätt. Jag satte mig på det dumma planet hem till Sverige igen! Sooo, now I'm back in business! Fast det är klart att det är liiite kul att komma tillbaka hem igen! Jag lever fortfarande efter uttrycket "borta bra men hemma bäst". Men det måste jag säga att herrejissenes vad KALLT ni har det här hemma i Sverige!

Bilder kommer lite senare, när allt är upppackat och klart och fixat. Första uppgiften, fylla kylskåpet!

Ciaoo bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0