Hej, Anna var namnet

Förlåt alla oroliga läsare för dålig uppdatering!

Jag var som ni vet nere i halland hos min mormor, där jag inte hade någon dator att sno. Vi kom hem i måndags kväll och jag har varit hemma sen dess. Så jag har egentligen ingenting att skylla på...

Lisa har sovit hos mig de två senaste nätterna, det var länge sedan jag skrattade så mycket, typ sist jag såg henne. Me gillar ella mycket!!

Sedan vi kom hem har vår tvättmaskin gått på högvarv och berget tvätt krymper aldrig trots att det alltid är någon som viker något. Därför ska jag nu kasta mig över morgonens tvätt och sedan åka in till stan med Lisafisa!!

Jag berättar mer om mitt lov senare.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0